Sunday, August 15, 2010

kakak?

best x ada kakak?
sy xda kakak bah :(( hu hu hu
sy ada 4 org abang..and no kakak..jd sy la kakak :D:D:D
teringin jg merasa ada kakak kandung..hehe
tapi kawan cakap bagus teda kakak..sebap? dia cakap kalo ada kakak semua barang kita second hand?sy nda paham..dia cakap mak akn suh kakak bagi baju sekolah lama drg tu utk adik2 pempuan..hahaha...ya..sy xpernah dpt bju sekolah second hand..ahaha..sebap sy xda kakak..
kawan lain pula ckp best ada kakak..kalo nk share problem drg spoting ja..minta belanja pun xsusah dan xsegan sgt..ya meh?mungkinla...xpala..mama ckp kna brsyukur..xda kakak pun xpa..mama la jd kakak sy..hehehe..abang2 sy sporting bah hihi..

0 comments:

Post a Comment