yaa hari ni sy telah menjalani test d tempat keja..pagi sampai tengahari ada lecture..pastu rehat sejam then ujian bertulis...masa 1 jam,soklan 40 biji,,,ada jg sebijik 2 soklan yang membingungkan..ahh men hantam jak..asal siap punya..yg lain semua ok..last2 trainer tu bilang soklan 17 dengan soklan 36 markah bonus..sekali check: aik soklan yg di hentam tadi tu bah..Alhamdulilah..ada can,,,haha
pastu kami (7 org termasuk i) pegi ke store..buat praktikal pulak..sy dgn 3 org boy hensem2 kna d dalam...dah la panas,,brg berterabur..sy dilantik sebagai leader dorang2 nih..punya siok menyuruh,,,hahahaha...
dah tu kami semua dipanggil ke blkng utk mengetahui kptsn..kalo failed kna repeat laa...dan the good news is..evrybody passed it..and the very good news is..i;m the one who got 100% marks..yaaa..congrate to me..haha..ok la to be contnue..
___tHe eNd____
